Beyoncé feat. R.Kelly - If I Were A Boy 仮定法 if





If I were a boy                 私が男だったら
I think I could understand            私にもわかると思うはず
How it feels to love a girl           女の子を愛するってどんな気持ちか
I swear I’d be a better man           私は誓うわ もっとイイな男になるって
I’d listen to her                彼女の話にも耳を傾ける
Cause I know how it hurts            どれだけ傷ついてる分かっているから 
When you lose the one you wanted         自分が愛していた人を失うことが
Cause he’s taken you for granted        彼が私がいることが当たり前だと思ってるから
And everything you had got destroyed       私が手に入れたものを全てを壊された
If I were a boy                 私が男だったら

コメント

人気の投稿