歌詞和訳 Rick Ross - Aston Martin Music ft. Drake, Chrisette Michele





フック・コーラス 和訳


[Hook - Chrisette Michele]
Viding to the music, this is how we do it all night (all night)
音楽に乗って、こうやって私たちは一晩を過ごすの

Breezing down the freeway just me and my baby, (in our ride)
フリーウェイをゆっくりと走って行く 私とベイビーで

Just me and my boss, no worries at all
ボ+スと私だけで、何も心配はいらないわ

Listening to the Aston Martin Music


[Drake]
Would've came back for you
お前の所に戻ってただろうな

I just needed time to do what I had to do
やるべき事をやる時間が必要だったんだ

Caught in the life I can't it let it go
人生につまづいて、そのままにしとく訳にはいかないんだ

Whether that's right I will never know
それが正しいのか、俺には永遠にわからない

But here goes nothing
でもやってみるしかない


------------------------------------------------------------------------------------------

-

※ポイント

Would've came

=would have 過去分詞 = 

過去における可能性を取り上げ、可能だったのにそうしなかったという場合、would have を使います。

i would have died. (死んでただろうなな)

コメント

人気の投稿