助動詞過去Chris Brown - Should've Kissed You (Official Video) 助動詞過去のshould have P.P.





Should've Kissed You」を購入: iTunes




※「~すべきだった(しなかった)」
 =should have +過去分詞


You should have seen it.
君も見るべきだったのに




コーラス・サビ

I should've kissed you,
あの時 君にキスすべきだった

I should've told you,
ちゃんと言うべきだった

Told you just how I feel,
俺がどう思ってたか

And next time I won't stop,
次は止めたりしないよ

I'll listen to my heart,
心の声を聞いて

Cause what I feel is real!
この想いは本物だから

I should've kissed you,
君にキスすべきたったんだ
I should've told you how I feel,
想いを君に伝えるべきたった
I should've kissed you,
君にキスすべきたったんだ
I should've showed you just how I feel,
想いを君に伝えるべきたったよ

コメント

人気の投稿